حقیقت روشن:

« علیٌّ مع الحقّ و الحقّ مع علیّ »

حقیقت روشن:

« علیٌّ مع الحقّ و الحقّ مع علیّ »

حقیقت روشن:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«بل یرید الإنسان لیفجر أمامه»
قیامة-5
*
نام احمد(ص) نام جمله انبیاست
چون که صد آمد، نود هم پیش ماست.
(مولوی)
....
به طواف کعبه رفتم، به حرم رهم ندادند
که: تو در برون چه کردی که درون خانه آیی؟
(فخرالدّین عراقی)
....
"ما ایرانی ها خصلت خوبی که داریم، این است که خیلی می فهمیم؛ امّا متقابلاً خصلت بدی هم که داریم، این است که توجّه نداریم که طرف مقابل هم مثل ما ایرانی ست".
(استاد حشمت الله قنبری)
*
با سلام
حقیقت روشن، دربردارندۀ نظرات و افکار شخصی است که پس از سالها غوطه خوردن در تلاطمات فکری گوناگون، اکنون شمّۀ ناچیزی از حقیقت بیکرانه را بازیافته و آمادۀ قرار دادن آن در اختیار دیگر همنوعان است. مطالب وبلاگ در زمینه های مختلفی سیر می کند و بیشتر بر علوم انسانی متمرکز است. امید که این تلاش ها ابتدا مورد قبول خدا و ولیّ خدا و سپس شما خوانندگان عزیز قرار گیرد و با نظرات ارزشمند خود موجبات دلگرمی و پشتگرمی نگارنده را فراهم آورید.
سپاسگزار: مدیر وبلاگ

( به گروه تلگرامی ما بپیوندید:
https://t.me/joinchat/J8WrUBajp7b4-gjZivoFNA)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۱۳ اسفند ۹۷ ، ۱۰:۴۷ جهود
آخرین نظرات
نویسندگان

نکته ها هست بسی.... (۱۹)

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۰۴ ب.ظ

علی(ع) شریک خدا نیست،

ولی

در بی همتا بودن با خدا مشترک است

***

 

فرهنگ،

در قالب هنر منتقل می شود

***

 

دریاچۀ اورمیه

روزه گرفته است

***

 

هر چند گذشتۀ خوبی نداشتم

فکر کردن به آینده تسکینم می داد،

امّا حالا به علت نامشخص بودن آینده

دوباره به گذشته برگشته ام

***

 

پوشۀ پیش نویس هایم پر شده است

تردید بد دردی است !

***

 

تمام اسفند هایم دانه دانه دود شدند،

امّا

از فروردین موعود

خبری به من نیامد

***

 

من بزرگ شدۀ دریایم؛

دریایی به نام:

اشک مرغان آسمان

***

 

سوختن، عاقبت جو زدگی است؛

این را شهاب گفت و

خاموش شد

***

 

علم عبارت است از :

تبدیل جهل مرکّب به جهل بسیط

***

 

پرسید:

خودت را بیشتر دوست داری یا مرا ؟

گفتم:

خودم را بیشتر به خاطر تو دوست دارم

***

 

امروز که می گویند:

مگه تکنوکراسی بده؟ ،

فردا هم می گویند:

مگه فراماسونری بده؟

***
 

از خطّ واحد پیاده می شدم،

یک هزار تومانی دادم دست راننده،

پرسید: " تنها هستی؟ " ،

آهی کشیدم و گفتم:

" آره "

***

 
۹۴/۰۵/۲۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
امید شمس آذر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی