حقیقت روشن:

« علیٌّ مع الحقّ و الحقّ مع علیّ »

حقیقت روشن:

« علیٌّ مع الحقّ و الحقّ مع علیّ »

حقیقت روشن:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«بل یرید الإنسان لیفجر أمامه»
قیامة-5
*
نام احمد(ص) نام جمله انبیاست
چون که صد آمد، نود هم پیش ماست.
(مولوی)
....
به طواف کعبه رفتم، به حرم رهم ندادند
که: تو در برون چه کردی که درون خانه آیی؟
(فخرالدّین عراقی)
....
"ما ایرانی ها خصلت خوبی که داریم، این است که خیلی می فهمیم؛ امّا متقابلاً خصلت بدی هم که داریم، این است که توجّه نداریم که طرف مقابل هم مثل ما ایرانی ست".
(استاد حشمت الله قنبری)
*
با سلام
حقیقت روشن، دربردارندۀ نظرات و افکار شخصی است که پس از سالها غوطه خوردن در تلاطمات فکری گوناگون، اکنون شمّۀ ناچیزی از حقیقت بیکرانه را بازیافته و آمادۀ قرار دادن آن در اختیار دیگر همنوعان است. مطالب وبلاگ در زمینه های مختلفی سیر می کند و بیشتر بر علوم انسانی متمرکز است. امید که این تلاش ها ابتدا مورد قبول خدا و ولیّ خدا و سپس شما خوانندگان عزیز قرار گیرد و با نظرات ارزشمند خود موجبات دلگرمی و پشتگرمی نگارنده را فراهم آورید.
سپاسگزار: مدیر وبلاگ

( به گروه تلگرامی ما بپیوندید:
https://t.me/joinchat/J8WrUBajp7b4-gjZivoFNA)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۱۳ اسفند ۹۷ ، ۱۰:۴۷ جهود
آخرین نظرات
نویسندگان

نکته ها هست بسی.... (۲۸)

شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۴۶ ب.ظ

در مزایای سیم کارت رایتل)

 

کلاس ها تفکیک شدند،

خوابگاه ها مختلط

***

 

نیمه حضوری دانشجویی ست که

هر روز به دانشگاه می آید به خاطر کلاس

منتها منهای هجای اوّل

***

 

ساکنان خوابگاه همگی

یا با دختر صحبت می کردند

یا از دختر

***

 

 

گفت:

نگران چی هستی؟ مرد موهاش میریزه دیگه

گفتم:

اتّفاقاً مرد کچل باشه بهتره،

امّا

"مرد" یه چیزه

پسر یه چیز دیگه

***

 

نیز گفتم:

عصر ما، عصر دامادهای کچل است

گفت:

تو هر عصری و برای هر آدمی
این مهم نیست که چقدر مو رو سرشه، مهم اینه که چقدر عقل تو سرشه

گفتم:

"آدم" ها خودشون اینو میدونن، مهم اینه که حوّا ها متوجّه باشن

***

 

با محاکمۀ احمدی نژاد موافقم،

به شرط اعدام کرّوبی و موسوی

***

 

امام خامنه ای:

من دیپلمات نیستم، من انقلابی هستم؛

حسن روحانی:

من سرهنگ نیستم، من حقوقدان هستم.

***

 

اگه قراره هر کی مال خودش رو بخوره،

پس چرا اسم پیتزا فروشی خیابان کاشانی اورمیه رو گذاشته ن:

69 ؟؟

***

 

برای اینکه از جانب وجدان آسوده باشد

 

همیشه قبل از گناه استغفار می کرد

***

 

آقای بابایی

پسر با ادب میرزا مشیر است

***

 

باشه، من مریض!

چرا آرم دانشگاه آزاد شبیه لگن خاصره ست ؟!

***

 

در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی تنها دو نفر جان سالم بدر بردند:

یکی شهید باهنر(ره) که کمتر از یک ماه بعد ترور شد،

و دیگری که هنوز روی کار است همان کسی که پیشنهاد تأسیس حزب مزبور را داده بود.

***

 

 

۹۴/۱۱/۰۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
امید شمس آذر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی