حقیقت روشن:

« علیٌّ مع الحقّ و الحقّ مع علیّ »

حقیقت روشن:

« علیٌّ مع الحقّ و الحقّ مع علیّ »

حقیقت روشن:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«بل یرید الإنسان لیفجر أمامه»
قیامة-5
*
نام احمد(ص) نام جمله انبیاست
چون که صد آمد، نود هم پیش ماست.
(مولوی)
....
به طواف کعبه رفتم، به حرم رهم ندادند
که: تو در برون چه کردی که درون خانه آیی؟
(فخرالدّین عراقی)
....
"ما ایرانی ها خصلت خوبی که داریم، این است که خیلی می فهمیم؛ امّا متقابلاً خصلت بدی هم که داریم، این است که توجّه نداریم که طرف مقابل هم مثل ما ایرانی ست".
(استاد حشمت الله قنبری)
*
با سلام
حقیقت روشن، دربردارندۀ نظرات و افکار شخصی است که پس از سالها غوطه خوردن در تلاطمات فکری گوناگون، اکنون شمّۀ ناچیزی از حقیقت بیکرانه را بازیافته و آمادۀ قرار دادن آن در اختیار دیگر همنوعان است. مطالب وبلاگ در زمینه های مختلفی سیر می کند و بیشتر بر علوم انسانی متمرکز است. امید که این تلاش ها ابتدا مورد قبول خدا و ولیّ خدا و سپس شما خوانندگان عزیز قرار گیرد و با نظرات ارزشمند خود موجبات دلگرمی و پشتگرمی نگارنده را فراهم آورید.
سپاسگزار: مدیر وبلاگ

( به گروه تلگرامی ما بپیوندید:
https://t.me/joinchat/J8WrUBajp7b4-gjZivoFNA)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۱۳ اسفند ۹۷ ، ۱۰:۴۷ جهود
آخرین نظرات
نویسندگان

کلاغ پر

دوشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۳۳ ب.ظ

بنی صدر: عزل

رجایی و باهنر: شهید

موسوی و کرّوبی: سران فتنه

رفسنجانی و ناطق نوری: ساکت فتنه

خاتمی: حامی فتنه

احمدی نژاد: جریان انحرافی

روحانی: سازشکار

.

.

.


فقط خدا کند همۀ اینها در راه حق صورت گرفته باشد.


۹۷/۰۲/۰۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
امید شمس آذر

نظرات  (۴)

همه شون یه طرف ،خاتمی خیلی خاص و ویژه یه طرف  تمام صفات رو با هم داره 
پاسخ:
:)
بلاگ اسکای فقط زحمت ویرایش متن رو میده
ادرس رو نمیشه ویرایش کرد

(نگارنده پایگاه اطلاع رسانی دیگری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ندارد )
چرا ؟
شما که حرف برای گفتن دارید چرا فقط وبلاگ
بیاین اینستاگرام :)
توجه: نگارنده پایگاه اطلاع رسانی دیگری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ندارد

منبع: uria2.blog.ir
توجه: نگارنده پایگاه اطلاع رسانی دیگری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ندارد]

منبع: uria2.blog.ir
پاسخ:
اعتیاد آوره!
سلام
اومدم از روی متن کپی کنم
کپی نمیشد (توجه : نگارنده ....
بخاطر همین چند بار ارسال شد :)
نه اعتیاد اور نیست تو ایران هر چیزی فقط  دو تا سه سال جذابه بعد میره تو حاشیه
پاسخ:
نمیدونم؛ فکر میکنم اعتبارش نسبت به وبلاگ کمتره. یه جورایی ژورنالیستیه. همه میخوان فوری یه چیزی بذارن و برن. فرصتی برای فکر کردن باقی نمیمونه. از سر صبح تا شب فرت و فرت از خودشون سلفی میگیرن: من و متکّا همین الان یهویی! من و روشویی همین الآن یهویی! من و کره مربّا همین الان یهویی! من و جاکفشی همین الآن یهویی! من و ایستگاه اتوبوس همین الان یهویی! من و میز کار همین الآن یهویی! و... . شاید من اشتباه میکنم.
سلام
نه خب این بحث سلفی که الان کم رنگ هم شده یه بخش کوچیکشه 
ولی الان اینستاگرام بردش بیشتر از وبلاگه ..هر اتفاق کوچیک و بزرگی که میافته همه همه همه صاحب نظرن ،،،
ولی یه خوبی که داره باعث شده بعضی از افراد رو بی نقاب تر دید 
مثلا من پیج یه روحانی جوون رو دنبال میکنم همین پریشب یه عکس از مومیایی منصوب به رضا شاه گذاشته بود یه متن (که اصلا یادم نیست چی بود )نوشته بود 
یه پسر هفده هجده ساله  هم کامنت گذاشته بود که هر چی که بود مثل شما مفت خور نبود 
فکر میکنید این اقای  روحانی چه برخوردی کرد؟
به وحشتناک ترین شکل ممکن به مادر اون بچه بی احترامی کرد ..حالا این بچه یه حرفی زد واقعا جوابش این نبود .البته تقصیر اون روحانی هم نیست شاید من توقعم خیلی بالاست که نمیتونم بپذیرم از یه دهن همزمان دعا و فحش با هم بشنوم 
خلاصه که اینستاگرام به بهترین شکل میتونه یه سنجش روانی از مردم ایران ارائه بده 



پاسخ:
سلام
منم به این خاطر اجتناب میکنم. اینجا تو وبلاگ برای هر جمله و کلمه ای که میخوام بنویسم، تا حد زیادی فکر میکنم. ولی فضای اینستاگرام و... یه فضای عجله ایه. نه فرصتی برا فکر کردن هست و نه بعداَ برا تصحیح. برا همین افراد اونجا بدون پوشش (منظور پوشش شخصیتی) ظاهر میشن و خودشونو لو میدن. باز هم تلاشتونو بکنید، ببینید میتونید متقاعدم کنید!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی